LogiVote CRM

כי כל קול משפיע!

כל החלקים פועלים יחדיו

כאשר פלטפורמה לניהול קמפיין חיונית לזכייה בכל מערכת בחירות, והמפתח להצלחה הוא היכרות מעמיקה עם קהלי המצביעים, מערכת ה-CRM של LogiVote מהווה את הכלי הנדרש לניהול התומכים עבור תנועות פוליטיות או א-פוליטיות.

היכרות עם המצביעים מתחילה באיסוף ובניתוח של כמויות עצומות של נתונים, הכוללים מידע בדבר תחומי עניין, צרכים אישיים שונים המועלים בפגישות פנים-מול-פנים, מידע על תרומות לקמפיין, פעילויות התנדבותיות והיבטים אחרים.

התאמה אישית היא שם המשחק

כאשר המטרה היא ניצחון בבחירות, היכרות מלאה עם הקהל שלך וניהול המידע באופן יעיל היא הדרך להצלחה.

מערכת ה-CRM של LogiVote נועדה ליצור התאמה אישית של קמפיינים ופעולות באמצעות כלים לניתוח מידע ולייצור תובנות אודות המצביעים על בסיס נתונים שנאספו מהשטח, מקשר ישיר עם הבוחרים, בעזרת סקרים, דפי נחיתה ובאמצעים נוספים.

המערכת מאפשרת ללקוח להוסיף פרטי קשר של המצביעים, מאפיינים שונים ומידע נוסף כגון פעילויות בהן השתתפו וקישורים לדפי רשתות חברתיות בהן הם פעילים. ניתן להגדיר סוגי מידע או שדות נוספים על פי בקשת המפלגה או המועמד המשתמשים במערכת.

מערכת LogiVote CRM מספקת כלים לניתוח מידע זה ומאפשר את הבנת הצרכים, כמו גם ניתוח פעילויות הבחירות שבהן נטלו חלק התומכים. לאחר מכן, ניתן להשתמש במידע לבניית מסרים אישיים ישירים לקריאה אליהם להשתתפות באירועי תמיכה המוניים או בחוגי-בית, או כדי לגייס אותם להתנדב בקמפיין בתחומים אחרים.

שימוש בכלי LogiVote באופן קבוע זמן רב לפני יום הבחירות, יעניק ללקוחותינו יתרון בולט על פני המתחרים, מכיוון שהמידע שיוזן למערכת יאפשר ניתוח של התמיכה ויוביל לקבלת החלטות מהירה וחכמה יותר, שתניע לתוצאות אמיתיות.

ביום הבחירות עצמו, הכלים שמספקת המערכת מאפשרים ניהול יעיל וחיסכון משמעותי במשאבים ובזמן עבודה, על-ידי הנעה מדויקת של תומכים, זיהוי בעיות ומתן פתרונות מיידיים.

אפליקציית הפעילים

הכוח שלך בשטח

מאזן הכוחות במאבק על הקולות מוכרע באמצעות קשר אישי חזק ומתמשך עם המצביעים, לצד מיפוי יסודי של התומכים בתקופה שלפני הבחירות.

אפליקציית הפעילים מאפשרת לפעילי השטח להגדיל את מעגלי התמיכה באופן פשוט ויעיל. זאת, על-ידי ביצוע מיפוי תומכים והוספה של אנשים נוספים מהמעגלים הקרובים לתומכים (בני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכו') לרשימת התומכים הפוטנציאליים. פעילות זו מאפשרת למועמדים להרחיב במהירות את מעגל התמיכה שלהם ולהיחשף לנקודות מבט ועמדות של הציבור, באמצעות פרטים המגיעים ישירות מהשטח ברמת אמינות גבוהה.


האפליקציה מאפשרת לפעילי השטח להוסיף לתוך המערכת קרובי משפחה או חברים המזוהים כתומכים, לערוך את המידע אודותיהם ולנהל שיחה הבנויה בסגנון סקר כדי למפות את דעותיהם וצרכיהם. כלי זה מאפשר לקמפיין לפנות מאוחר יותר באופן אישי לקבוצות ספציפיות בנושאי העניין שלהם, על סמך סדר היום של המפלגה או המועמד.

אתרי אינטרנט, דפי נחיתה וטפסים מקוונים

בונים דפים לכל צורך

כמוצר המספק מכלול שירותים לכל צורכי הבחירות תחת קורת גג אחת, LogiVote CRM כולל מערכת לבניית דפי נחיתה ויצירת טפסים דיגיטליים, שיכולה לשמש ליצירת דפי אינטרנט להרשמה לאירועים, גיוס תומכים ופעילים, רישום לפעילויות התנדבות שונות, מפקד של חברי המפלגה, החתמה על עצומות ועוד.

בניית עמודי קבלת תרומות, כחלק מכלי זה, משלבת שירותים כגון סליקת כרטיסי אשראי, שליחה אוטומטית של קבלות וייצור חשבוניות, לרבות שליחתן לתורמים והפקת דוחות המועברים ללקוח אודות העברות הכספים שבוצעו.

חיבור ישיר לרשתות חברתיות

השג תובנות חדשות מפעילויות חברתיות ברשתות

מוצר ה-CRM של LogiVote כולל ממשק שניתן לחבר לרשתות החברתיות בהן הקמפיין פועל. הפעלת הממשק מאפשרת קבלת נתונים בזמן-אמת מתוך הרשת החברתית לתוך שדות ייעודיים ב-CRM. תכונה זאת מאפשרת ניתוח פעילויות ברשות חברתיות, תוך הצלבתן עם שכבות המידע הקיימות כבר במערכת של LogiVote, כגון נתונים אישיים סוציו-דמוגרפיים וגיאוגרפיים ועמדות תמיכה.

ההשקעה הרבה של המועמדים ברשתות החברתיות מניבה יותר פירות כאשר הם מתחברים ל-CRM. המערכת מייצרת אז מסקנות ותובנות מדויקות יותר, כמו ניתוח אווירה פוליטית הקשורה לקמפיין, ובמקביל, מספקת למנהלי הקמפיין כלים להעברת מסרים הממוקדים בקהלים ספציפיים.

ביצוע סקרים בקרב קהלי המצביעים

שקף את רחשי הלב של הציבור

מודול הסקרים של LogiVote CRM מאפשר קבלת מידע מדויק על-ידי בניית סקר בצורה פשוטה בתוך המערכת ושליחתו לקבוצה המבוקשת באוכלוסיה. מודול זה חוסך סכומי כסף משמעותיים, שכן ללא המערכת, הקמפיין היה נדרש לשלם עבור רכישת שירותים מספקים ויועצים חיצוניים, על קבוצות מיקוד או תוך שיגור מסרים לא רלוונטיים.

הסקר הדיגיטלי נשלח כקישור אישי לכל אחד מבעלי זכות-הבחירה בקבוצת הנסקרים.


התשובות המתקבלות מתעדכנות אוטומטית בשדות הרלוונטיים ב"כרטיס הבוחר" ב-CRM של כל אחד מהמשיבים. לאחר מכן, מועמד יכול לזהות מיידית את המשיבים, לקבל תמונת מצב לגבי מצבו האלקטורלי באותו רגע, ולסווג את הנושאים שבאמת נוגעים לקהל הבוחרים. פעילות זאת עשויה להוביל להתאמה מחודשת של המסרים בקמפיין, כך שיעניינו את המצביעים וייגעו לליבם.

ניהול מוקד טלפוני

ליצור קשר, למפות, להכיר טוב יותר את קהל היעד שלך

LogiVote CRM כולל אפליקציה המאפשרת הפעלת מוקד טלפוני לביצוע סקרים טלפוניים או שיחות הקוראות לצאת להצביע. ניתן להשתמש בה מכל מכשיר, בין אם מדובר בשיחות מתוך מוקד ייעודי או בשימוש בטלפון הסלולרי האישי של פעיל כשהוא בביתו.

האפליקציה מציגה לטלפנים את השאלות שהוגדרו מראש לתסריט השיחה, וכן תשובות אופציונליות, לצד פרטי מידע רלוונטיים על האדם אליו הם מתקשרים. התשובות שהתקבלו מתעדכנות באופן מיידי בשדות הרלוונטיים בכרטיס הבוחר המתאים ב-CRM, על מנת לאפשר למועמד לקבל מסקנות והחלטות בזמן-אמת.


המערכת מאפשרת הפעלת אלפי מוקדנים בו-זמנית ועבור כל אחד מהם, מציגה באופן אוטומטי, בתום כל שיחה, את המידע הקשור לאדם הבא בתור אליו יש לחייג. בכל אותה עת, המערכת מספקת כלי ניהול למנהלי המוקד והקמפיין הכוללים דשבורדים ודוחות מקוונים המתארים את כלל פעילות המוקד והנסקרים.

משלוח מסרונים והודעות דוא"ל

להפיץ את המסר שלך לכל מקום

מערכת ה-CRM כוללת כלי לשליחת מסרונים ודואר אלקטרוני. ניתן לשלוח הודעות לאנשים ספציפיים מתוך מסד הנתונים או לקבוצות אנשים שסוננו באמצעות כלי החיפוש הפנימי במערכת. הלקוח יכול לשלוח את אותו SMS לכל הנמענים או להתאים את המסר באופן אישי לפרטי הנמען, על-ידי הכנסה אוטומטית של שם הבוחר, מספרה של הקלפי שבה על אותו אדם להצביע וכתובתה, ופרטים נוספים.


ניתן להגדיר מראש את ההודעות, כך שתשלחנה בנקודת זמן עתידית בהתאם לפרטים המוזרמים למערכת לאורך כל הקמפיין, או לפי דיווחים המתקבלים מקלפי מסויימת ביום הבחירות. דוגמה לכך היא הגדרה מראש של הודעה הקוראת לקבוצת תומכים לצאת להצביע, אותה יש לשלוח במרווחי זמן מסוימים החל מהשעה 15:00, כל עוד אין כל אינדיקציה בכרטיסי הבוחרים של הנמענים הפוטנציאליים לפיה הם הצביעו עד אותה נקודת זמן.

בין אם המסרון הוגדר מראש ובין אם נשלח רגע לאחר כתיבתו, LogiVote CRM שומר יומן המפרט את כל ההודעות שנשלחו.

ניתוח המידע האלקטורלי

מפצחים את הביג דאטא

כדי למקסם את יכולות השימוש בנתונים, המערכת כוללת מנגנון רב-עוצמה לחיפוש במאגר הבוחרים, אשר יוצר דוחות שונים שהלקוח עשוי ליהנות מהם לאורך כל הקמפיין. תוצאות החיפוש יכולות להופיע בצורה הדומה לגיליון אקסל, עם יכולת לערוך את הנתונים ישירות מהטופס הטבלאי הזה. מיון וסינון של כל כמות המידע המדהימה שנצברה, לפי כל אחד משדות כרטיסי הבוחר, נמצא אז בהישג יד.

בעת סינון הנתונים, ניתן ליצור שאילתות חיפוש מורכבות, באמצעות תנאי חיפוש הכוללים גם חיבור של תנאים לוגים כגון "כל אלו שיש להם נתון X או נתון Y ולא מוגדר בכרטיס שלהם נתון Z".


המערכת מאפשרת לשמור את השאילתות לצורכי שימוש-חוזר - הן לשם חיפוש נוסף בתוצאות שהתקבלו, להגדרת קמפיין או סקר, להצגת מידע בדשבורד, או לצורך ביצוע מספר פעולות בבת אחת על תוצאות החיפוש, כולל שליחת הודעות SMS וסקרים לאותם בוחרים שנמצאו רלוונטיים. כך למשל, במהלך יום הבחירות, בעוד מידע ממרכזי ההצבעה נקלט ומתעדכן במערכת בזמן-אמת, ניתן לסנן את אלה שטרם הצביעו ולמקד את כל המשאבים בהמרצתם לקלפי.

דשבורדים

השליטה תמיד בידיים שלך

LogiVote CRM מציג דשבורדים המעניקים לכל מועמד או מפלגה את היכולת לראות עדכונים של המידע בזמן אמת - לפני יום הבחירות ובזמן הקריטי בו הבוחרים הולכים לקלפי.

לפני יום ההצבעה, הלקוח יכול לצפות בתרשימי עוגה ובדיאגרמות המציגים נתונים כגון מספר המתנדבים הרשומים, שיעורי התמיכה באיזורים השונים, התפלגויות הבוחרים וסכום התרומות. הגרפים מבוססים על הנתונים שנאספים באמצעות האפליקציה של פעילי השטח, מדפי הנחיתה, הסקרים ועוד.


במהלך יום הבחירות, הדשבורד מציג נתונים חיוניים עבור המועמד ומנהלי המפלגה, כדי לספק להם סקירה מהירה וברורה של המצב העדכני. המידע כולל פרטים המוזרמים מהקלפיות ומציגים את אחוז ההצבעה בקרב התומכים-הידועים-מראש מול מספר המצביעים הכללי באותה נקודת זמן.

מערכת לגיוס כוח-אדם וניהולו

הפוך את ניהול משאבי האנוש לאוטומטי

כספקית פתרונות מקצה לקצה עבור כל מי שמנהל כל סוג של קמפיין בחירות, קבוצת YayaSoft מספקת ב-LogiVote CRM כלי לניהול מערך העובדים. כלי זה כולל מנגנון לאיסוף פרטי חשבונות בנק ופרטים אישיים נדרשים אחרים, מאפשר חתימה דיגיטלית על חוזי העסקה, קביעת נוהלי משמרות, בקרה על איוש המשמרות והפצת סידורי העבודה.

במהלך יום הבחירות

שובר השוויון נמצא בפעולה

ביום הבחירות, המטרה העיקרית היא להפוך את כוח התמיכה לכמות מצביעים בפועל. זאת, על-ידי הבאת תומכים לקלפי. כדי להשיג מטרה זו, יש לרכז ולהשתמש בכל המשאבים בתפוקה של 100% באמצעות מערכת שתדווח, תפקח ותנהל ביעילות את פעילות השטח בנוסף לכל הפעילות במטה של המפלגה או המועמד.

זה בדיוק מה שכלי ה-CRM של LogiVote נועד לעשות. הוא מאפשר מיקוד לכל האירועים הדורשים התייחסות דחופה, תוך שימוש בשלושה כלים: אפליקציית הפעיל בקלפי, אפליקציית הממריץ ולוח הדשבורד.

לאורך יום הבחירות, כל הפעילויות בחדר המבצעים של הארגון, המפלגה או המועמד העצמאי מתבצעות באמצעות מערכת אחת, כאשר הנתונים מועברים באופן מקוון מהשטח למטה ולהיפך: משקיפים, הממוקמים בקלפיות, מדווחים פרטים אודות בעלי-זכות-בחירה שמימשו את זכותם להצביע ומעבירים מידע זה, יחד עם הודעות על בעיות שונות בקלפיות, כאשר ישנן כאלה. כל הנתונים מוזרמים למערכת LogiVote ומוצגים בצורה של דוחות וגרפים המראים את שיעור ההצבעה בקרב תומכים-מזוהים-מראש אל מול שיעור ההשתתפות הכללי בבחירות. הבעיות המדווחות מוצגות לפי תיעדוף מוגדר מראש ומאפשרות לאנשי המטה לפתור במהירות את הנושאים הדחופים ביותר.

פעילים בקמפיין המוגדרים כ"ממריצים", כמו גם אנשי המוקד הטלפוני, מתעדכנים באופן קבוע דרך האפליקציה שהם משתמשים בה, באלה שטרם יצאו להצביע. אז, הם מתרכזים בהנעתם לקלפי, על ידי שליחה של הודעות מדויקות אליהם בלבד. כך, התוצאה היא למעשה הבאה אקטיבית של מצביעים לקלפיות, שמשמעותה, עבור לקוחות LogiVote, היא מיקסום השימוש במשאבים ובסופו של דבר, זכייה.

אפליקציית הנציגים בקלפיות

הנוכחות שלך בקלפי

בכל מקום בו למפלגות יש זכות להציב משקיפים בתוך הקלפיות, אפליקציית הנציגים בקלפיות של LogiVote מספקת את היכולת לשלוח למטה הראשי של המפלגה סוגים שונים של פרטים על אירועים המתרחשים בקלפיות במהלך יום הבחירות.

פרטים אלה מספקים לכל מועמד או מפלגה תמונה עדכנית בנוגע לנושאים אשר יתכן שלגביהם יש לדאוג להתייחסות מיוחדת.


על מנת לוודא שהכל מתחיל בזמן, עם הגעתו לאשכול הקלפיות אליו משויך הנציג, הוא ישתמש באפליקציה להעברת "סטטוס הגעה". לאחר מכן, החל מהנקודה בה מתחיל תהליך הבחירות, הנציג-משקיף יכול להשתמש באפליקציה לדיווח על נושאים בעייתיים בהתנהלותה של ועדת הקלפי וכן לדווח בקלות רבה על מספר המצביעים באותו מקום.

המפלגה יכולה להצליב את המספרים המגיעים אליה מהקלפיות עם הרשימות של התומכים המוכרים לה ולקרוא לאלה מביניהם שטרם הצביעו, לצאת לעשות זאת. ניתן לנטר באופן מוקפד את כל הפעילות הזאת במטה באמצעות דשבורד ייעודי. בסופו של יום, אם הנציג-משקיף בקלפי נוכח, או אף לוקח חלק בתהליך ספירת הקולות הנערך במקום, יש ביכולתו גם לשלוח למטה המפלגה את התוצאות שהתקבלו בפועל בתום הספירה.

אפליקציית הממריץ ביום הבחירות

שנע את התומכים שלך אל הקלפיות

ביום הבחירות עצמו, פעילי המפלגה יצרו קשר עם אנשים שזוהו קודם לכן כתומכים, כדי לוודא שהם אכן יגיעו להצביע. לצורך פעולה זאת, פעילים המוגדרים בקמפיין כ"ממריצים" יקבלו גישה, באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, לחלק ספציפי במערכת בו הנתונים מתעדכנים כל העת דרך דיווחים מהקלפיות השונות בהן נמצאים נציגים של המפלגה (בין אם חברי ועדת הקלפי או משקיפים).


על סמך מידע על אלה שכבר הצביעו, ה"ממריצים" יוכלו ליצור קשר עם אותם תומכים שטרם יצאו לקלפיות, ולשכנע אותם ללכת ולהצביע. הממריצים אחראים על קבוצה מסוימת של אנשים, ולכן תהיה להם גישה רק למידע הקשור לצרכיהם. דרך פעולה זאת לא רק מובילה לתוצאות טובות יותר ביום קריטי זה, אלא גם חוסכת סכומי כסף משמעותיים שאחרת היו עלולים להיות מושקעים במימון פעולות מיותרות.

דיווח תוצאות מהקלפיות

היה הראשון לדעת את נתוני האמת

בסוף יום הבחירות, בכל קלפי בה המפלגה יכולה להציב חברי ועדה או משקיפים, הם יוכלו לשלוח למטה המפלגה, באמצעות האפליקציה, את תוצאות ספירת הקולות. השימוש באפליקציית המשקיפים מאפשר לאנשי המפלגה לראות את נתוני ההצבעה בפועל מיד לאחר סיום הספירה בכל אחת מאותן קלפיות בהן יש להם נציגות. כל שעל הפעיל בקלפי לעשות הוא להקליד את תוצאות ההצבעות בצורה פשוטה באפליקציה.


פעולות אלה לא רק מספקות לבכירי המפלגה נקודת מבט מדויקת זמן רב טרם פרסום נתוני האמת על-ידי ועדת הבחירות, אלא עשויות להועיל כאשר עולה חשד למניפולציה בתוצאות. המידע המתקבל מכלי זה יכול להוביל לספירה חוזרת של פתקי ההצבעה ומעניק למפלגה יתרון עצום, שעשוי להשפיע על מעמדה העתידי.

עוד כלים – יכולות נוספות ללקוחותינו

כלי יבוא הנתונים

כל המידע במקום אחד

המערכת מאפשרת הפעלה קלה של יבוא נתונים ממערכת חיצונית ושילובם במאגר שכבר קיים ב-CRM מבית LogiVote. ניתן להגדיר ב-LogiVote CRM שדות חדשים, כך שיתאימו לכל סוג של שדה במסד הנתונים החיצוני ובאופן זה, יכילו באופן מדויק את המידע המתקבל מן המערכות החיצוניות.

יבוא הנתונים מתבצע באמצעות קובצי XLS או CSV ומאפשר מבנה שדות ללא סדר קבוע מראש. לאחר מיפוי השדות בקובץ שהועלה למערכת מול השדות הקיימים במערכת, LogiVote CRM תבצע בדיקות תקינות ואם אותרו בעיות, תפיק דוחות מדויקים על הבעיות שנמצאו בקובץ שהועלה ושדורשות התייחסות.

API

תן לאוטומציה להזרים את המידע שלך

ממשקי ה-API של LogiVote CRM מאפשרים אינטגרציה רציפה מלאה בין ה-CRM למערכות חיצוניות. הממשק כולל קישור למערכות דיוור, רשתות חברתיות, מערכות BI ומערכות פנימיות של לקוחות.

ה-API תומך גם בהוספה ועדכון של פרטי המצביעים, הוספת פעילויות ועוד. השימוש ב-API מאפשר זרימת נתונים דו כיוונית וכן ניתוח נרחב של הנתונים שנאספו ממקורות אחרים המשמשים את המועמד, המפלגה או הארגון הלא-פוליטי העובד במערכת.

אבטחת מידע

הגן על המידע שלך בכלים שלנו

כל המשתמשים פועלים תחת פרופיל הרשאה שמוגדר להעניק הרשאות ספציפיות לכל פעולה הנדרשת בהתאם למשימות שלהם. כל פעולה מנוטרת כדי להגן על נתוני הארגון, וחושפת רק נתונים המסייעים למשתמשים לבצע את משימתם. הגישה לנתוני אוכלוסייה שהוגדרו מראש מוגבלת, כך שפעילים מקומיים יוכלו להציג ולנהל רק את המידע הרלוונטי לאוכלוסייתם ושקשור למשימותיהם.


המערכת תומכת גם באימות כניסה דו-שלבי ובמקרים של עבודה מטווחים ספציפיים של כתובות IP, כמו מטה מפלגה, הגישה למערכת יכולה להיות מוגבלת לאותן כתובות ספציפיות.

מערכות LogiVote נבדקו בהרחבה על ידי כמה חברות אבטחת סייבר, תוך שימוש במבחני חדירה פורצי דרך, ועברו בהצלחה את כל המבחנים הללו.

מה אומרים לקוחותינו על
מוצר ה-CRM של LogiVote

מטרותינו
ומדוע קשר אישי מהווה הכרח לקיומה של דמוקרטיה

בקצרה

כיצד להקים את מטה פעילות השטח באמצעות LogiVote CRM

מי יכול להנות מהיתרונות של LogiVote CRM?

מיפוי תומכים יסודי לאורך התקופה שקודמת לבחירות הוא המפתח להצלחה בקלפי. על פי גישתנו, ביום הבחירות עצמו, יווצר קשר רק עם אלה אשר זוהו מראש כתומכים, וזאת על מנת לוודא שבהכרח הם יגיעו להצביע.

כאשר מועמד מתמודד על תפקיד או כשמפלגה מועמדת בבחירות, הם משתמשים בשתי זרועות כדי למפות את הקהלים של התומכים בהם ולשכנע אחרים לעבור לצד שלהם:
  מדיה דיגיטלית (אתרי חדשות, רשתות חברתיות, דפי נחיתה וכו')
  השטח (גיוס תומכים באמצעות פעילי שטח, במהלך פגישות אישיות וכדומה)

אסטרטגיית הקמפיין מנוהלת באמצעים שונים ומגוונים בכל אחת מהזרועות. היתרון של זרוע המדיה הדיגיטלית הוא בכך שהיא חושפת את המסרים לאוכלוסייה גדולה. חסרונה טמון בכך שהמסר אינו ממוקד ולא באמת יוצר קשרים בלתי נתיקים עם הבוחרים. בפעמים רבות גם נמסרים במדיה הדיגיטלית מסרים שליליים על הקמפיינים של המתחרים, מה שעלול להפוך את המסר למבולגן וכזה שאנשים יתקשו להזדהות עמו.

כוחה של זרוע השטח נמצא במערכת היחסים הבלתי-אמצעית עם הבוחרים, אשר יוצרת מעורבות חזקה ומתורגמת, בסופו של דבר, להצבעה ביום הבחירות.
המחויבות שלנו ללקוחות LogiVote לא רק עוזרת להם לנצח בבחירות הקרובות, אלא גם מציידת אותם בכלים להצלחה ביום שאחרי. אנו מכינים את הקמפיין הבא שלהם לקראת הניצחון.

כל מועמד פוליטי או מפלגה שרוצים לנצח בבחירות צריכים לבנות סניף של אנשי שטח נמרצים. כל מה שתביא ליחידה זאת יהיה קריטי לזכייה בבחירות וחשוב גם להצלחת העבודה המשמעותית שתבוא אחריה.

הקמת פעילות השטח הזאת מחייבת הכנות והשקעת משאבים. לשם כך, שיתפנו ללא עלות סיכום של כמה נקודות חשובות בתכנית שלנו, שיעזרו לך לבנות, לשפר ולהרחיב את פעילות זרוע השטח בקמפיין שלך.
פלטפורמת LogiVote CRM מיועדת לשימוש רציף או למשך פרק זמן מוגדר (כגון תקופת בחירות), למפלגות פוליטיות ולארגונים שאינם מזוהים פוליטית, אשר צריכים לשמור על קשר רציף ומדוייק עם קהל הבוחרים או עם לקוחותיהם. המערכת נועדה לאפשר ללקוחותיה ולפעילים בקמפיין לעבוד מכל מקום בפשטות וביעילות, גם ללא ניסיון קודם בשימוש ביישומים השונים.

בזירה הפוליטית, תכונות ה-CRM של LogiVote יכולות להועיל למועמדים לראשות העיר - בין אם מתמודדים מטעם מפלגה ובין אם הם עצמאים, אנשים המתמודדים למושבים במועצות אזוריות ולתפקידים אחרים, כמו גם עבור מפלגות המנהלות קמפיינים מקומיים או לאומיים ומועמדים עצמאים לפרלמנט.

בכל הנוגע ליתרונות פוטנציאליים לפעילויות א-פוליטיות, המערכת משמשת להרצת פרויקטים בארגונים לא ממשלתיים ובארגוני מתנדבים, כמו גם לצורך גיוס כספים. היא בעלת ערך אף במהלך פעילויות ספציפיות בתחומים שונים, כגון כאלה של מועמדים המתמודדים לתפקידים באיגודי עובדים, תיאום עירוני של שירותי רווחה עירוניים עבור אוכלוסיות נזקקות, או לחיזוק פעילויות של מעורבות אזרחית בהובלת קבוצות שונות.

מטרותינו
ומדוע קשר אישי מהווה הכרח לקיומה של דמוקרטיה

בקצרה
מיפוי תומכים יסודי לאורך התקופה שקודמת לבחירות הוא המפתח להצלחה בקלפי. על פי גישתנו, ביום הבחירות עצמו, יווצר קשר רק עם אלה אשר זוהו מראש כתומכים, וזאת על מנת לוודא שבהכרח הם יגיעו להצביע.

כאשר מועמד מתמודד על תפקיד או כשמפלגה מועמדת בבחירות, הם משתמשים בשתי זרועות כדי למפות את הקהלים של התומכים בהם ולשכנע אחרים לעבור לצד שלהם:
  מדיה דיגיטלית (אתרי חדשות, רשתות חברתיות, דפי נחיתה וכו')
  השטח (גיוס תומכים באמצעות פעילי שטח, במהלך פגישות אישיות וכדומה)

אסטרטגיית הקמפיין מנוהלת באמצעים שונים ומגוונים בכל אחת מהזרועות. היתרון של זרוע המדיה הדיגיטלית הוא בכך שהיא חושפת את המסרים לאוכלוסייה גדולה. חסרונה טמון בכך שהמסר אינו ממוקד ולא באמת יוצר קשרים בלתי נתיקים עם הבוחרים. בפעמים רבות גם נמסרים במדיה הדיגיטלית מסרים שליליים על הקמפיינים של המתחרים, מה שעלול להפוך את המסר למבולגן וכזה שאנשים יתקשו להזדהות עמו.

כוחה של זרוע השטח נמצא במערכת היחסים הבלתי-אמצעית עם הבוחרים, אשר יוצרת מעורבות חזקה ומתורגמת, בסופו של דבר, להצבעה ביום הבחירות.

כיצד להקים את מטה פעילות השטח באמצעות LogiVote CRM

המחויבות שלנו ללקוחות LogiVote לא רק עוזרת להם לנצח בבחירות הקרובות, אלא גם מציידת אותם בכלים להצלחה ביום שאחרי. אנו מכינים את הקמפיין הבא שלהם לקראת הניצחון.

כל מועמד פוליטי או מפלגה שרוצים לנצח בבחירות צריכים לבנות סניף של אנשי שטח נמרצים. כל מה שתביא ליחידה זאת יהיה קריטי לזכייה בבחירות וחשוב גם להצלחת העבודה המשמעותית שתבוא אחריה.

הקמת פעילות השטח הזאת מחייבת הכנות והשקעת משאבים. לשם כך, שיתפנו ללא עלות סיכום של כמה נקודות חשובות בתכנית שלנו, שיעזרו לך לבנות, לשפר ולהרחיב את פעילות זרוע השטח בקמפיין שלך.

מי יכול להנות מהיתרונות של LogiVote CRM?

פלטפורמת LogiVote CRM מיועדת לשימוש רציף או למשך פרק זמן מוגדר (כגון תקופת בחירות), למפלגות פוליטיות ולארגונים שאינם מזוהים פוליטית, אשר צריכים לשמור על קשר רציף ומדוייק עם קהל הבוחרים או עם לקוחותיהם. המערכת נועדה לאפשר ללקוחותיה ולפעילים בקמפיין לעבוד מכל מקום בפשטות וביעילות, גם ללא ניסיון קודם בשימוש ביישומים השונים.

בזירה הפוליטית, תכונות ה-CRM של LogiVote יכולות להועיל למועמדים לראשות העיר - בין אם מתמודדים מטעם מפלגה ובין אם הם עצמאים, אנשים המתמודדים למושבים במועצות אזוריות ולתפקידים אחרים, כמו גם עבור מפלגות המנהלות קמפיינים מקומיים או לאומיים ומועמדים עצמאים לפרלמנט.

בכל הנוגע ליתרונות פוטנציאליים לפעילויות א-פוליטיות, המערכת משמשת להרצת פרויקטים בארגונים לא ממשלתיים ובארגוני מתנדבים, כמו גם לצורך גיוס כספים. היא בעלת ערך אף במהלך פעילויות ספציפיות בתחומים שונים, כגון כאלה של מועמדים המתמודדים לתפקידים באיגודי עובדים, תיאום עירוני של שירותי רווחה עירוניים עבור אוכלוסיות נזקקות, או לחיזוק פעילויות של מעורבות אזרחית בהובלת קבוצות שונות.