כי כל קול משפיע!
כאשר פלטפורמה לניהול קמפיין חיונית לזכייה בכל מערכת בחירות, והמפתח להצלחה הוא היכרות מעמיקה עם קהלי המצביעים, מערכת ה-CRM של LogiVote מהווה את הכלי הנדרש לניהול התומכים עבור תנועות פוליטיות או א-פוליטיות.
היכרות עם המצביעים מתחילה באיסוף ובניתוח של כמויות עצומות של נתונים, הכוללים מידע בדבר תחומי עניין, צרכים אישיים שונים המועלים בפגישות פנים-מול-פנים, מידע על תרומות לקמפיין, פעילויות התנדבותיות והיבטים אחרים.
כאשר המטרה היא ניצחון בבחירות, היכרות מלאה עם הקהל שלך וניהול המידע באופן יעיל היא הדרך להצלחה.
מערכת ה-CRM של LogiVote נועדה ליצור התאמה אישית של קמפיינים ופעולות באמצעות כלים לניתוח מידע ולייצור תובנות אודות המצביעים על בסיס נתונים שנאספו מהשטח, מקשר ישיר עם הבוחרים, בעזרת סקרים, דפי נחיתה ובאמצעים נוספים.
מאזן הכוחות במאבק על הקולות מוכרע באמצעות קשר אישי חזק ומתמשך עם המצביעים, לצד מיפוי יסודי של התומכים בתקופה שלפני הבחירות.
אפליקציית הפעילים מאפשרת לפעילי השטח להגדיל את מעגלי התמיכה באופן פשוט ויעיל. זאת, על-ידי ביצוע מיפוי תומכים והוספה של אנשים נוספים מהמעגלים הקרובים לתומכים (בני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכו') לרשימת התומכים הפוטנציאליים. פעילות זו מאפשרת למועמדים להרחיב במהירות את מעגל התמיכה שלהם ולהיחשף לנקודות מבט ועמדות של הציבור, באמצעות פרטים המגיעים ישירות מהשטח ברמת אמינות גבוהה.
כמוצר המספק מכלול שירותים לכל צורכי הבחירות תחת קורת גג אחת, LogiVote CRM כולל מערכת לבניית דפי נחיתה ויצירת טפסים דיגיטליים, שיכולה לשמש ליצירת דפי אינטרנט להרשמה לאירועים, גיוס תומכים ופעילים, רישום לפעילויות התנדבות שונות, מפקד של חברי המפלגה, החתמה על עצומות ועוד.
בניית עמודי קבלת תרומות, כחלק מכלי זה, משלבת שירותים כגון סליקת כרטיסי אשראי, שליחה אוטומטית של קבלות וייצור חשבוניות, לרבות שליחתן לתורמים והפקת דוחות המועברים ללקוח אודות העברות הכספים שבוצעו.
מוצר ה-CRM של LogiVote כולל ממשק שניתן לחבר לרשתות החברתיות בהן הקמפיין פועל. הפעלת הממשק מאפשרת קבלת נתונים בזמן-אמת מתוך הרשת החברתית לתוך שדות ייעודיים ב-CRM. תכונה זאת מאפשרת ניתוח פעילויות ברשות חברתיות, תוך הצלבתן עם שכבות המידע הקיימות כבר במערכת של LogiVote, כגון נתונים אישיים סוציו-דמוגרפיים וגיאוגרפיים ועמדות תמיכה.
ההשקעה הרבה של המועמדים ברשתות החברתיות מניבה יותר פירות כאשר הם מתחברים ל-CRM. המערכת מייצרת אז מסקנות ותובנות מדויקות יותר, כמו ניתוח אווירה פוליטית הקשורה לקמפיין, ובמקביל, מספקת למנהלי הקמפיין כלים להעברת מסרים הממוקדים בקהלים ספציפיים.
מודול הסקרים של LogiVote CRM מאפשר קבלת מידע מדויק על-ידי בניית סקר בצורה פשוטה בתוך המערכת ושליחתו לקבוצה המבוקשת באוכלוסיה. מודול זה חוסך סכומי כסף משמעותיים, שכן ללא המערכת, הקמפיין היה נדרש לשלם עבור רכישת שירותים מספקים ויועצים חיצוניים, על קבוצות מיקוד או תוך שיגור מסרים לא רלוונטיים.
הסקר הדיגיטלי נשלח כקישור אישי לכל אחד מבעלי זכות-הבחירה בקבוצת הנסקרים.
LogiVote CRM כולל אפליקציה המאפשרת הפעלת מוקד טלפוני לביצוע סקרים טלפוניים או שיחות הקוראות לצאת להצביע. ניתן להשתמש בה מכל מכשיר, בין אם מדובר בשיחות מתוך מוקד ייעודי או בשימוש בטלפון הסלולרי האישי של פעיל כשהוא בביתו.
האפליקציה מציגה לטלפנים את השאלות שהוגדרו מראש לתסריט השיחה, וכן תשובות אופציונליות, לצד פרטי מידע רלוונטיים על האדם אליו הם מתקשרים. התשובות שהתקבלו מתעדכנות באופן מיידי בשדות הרלוונטיים בכרטיס הבוחר המתאים ב-CRM, על מנת לאפשר למועמד לקבל מסקנות והחלטות בזמן-אמת.
מערכת ה-CRM כוללת כלי לשליחת מסרונים ודואר אלקטרוני. ניתן לשלוח הודעות לאנשים ספציפיים מתוך מסד הנתונים או לקבוצות אנשים שסוננו באמצעות כלי החיפוש הפנימי במערכת. הלקוח יכול לשלוח את אותו SMS לכל הנמענים או להתאים את המסר באופן אישי לפרטי הנמען, על-ידי הכנסה אוטומטית של שם הבוחר, מספרה של הקלפי שבה על אותו אדם להצביע וכתובתה, ופרטים נוספים.
כדי למקסם את יכולות השימוש בנתונים, המערכת כוללת מנגנון רב-עוצמה לחיפוש במאגר הבוחרים, אשר יוצר דוחות שונים שהלקוח עשוי ליהנות מהם לאורך כל הקמפיין. תוצאות החיפוש יכולות להופיע בצורה הדומה לגיליון אקסל, עם יכולת לערוך את הנתונים ישירות מהטופס הטבלאי הזה. מיון וסינון של כל כמות המידע המדהימה שנצברה, לפי כל אחד משדות כרטיסי הבוחר, נמצא אז בהישג יד.
בעת סינון הנתונים, ניתן ליצור שאילתות חיפוש מורכבות, באמצעות תנאי חיפוש הכוללים גם חיבור של תנאים לוגים כגון "כל אלו שיש להם נתון X או נתון Y ולא מוגדר בכרטיס שלהם נתון Z".
LogiVote CRM מציג דשבורדים המעניקים לכל מועמד או מפלגה את היכולת לראות עדכונים של המידע בזמן אמת - לפני יום הבחירות ובזמן הקריטי בו הבוחרים הולכים לקלפי.
לפני יום ההצבעה, הלקוח יכול לצפות בתרשימי עוגה ובדיאגרמות המציגים נתונים כגון מספר המתנדבים הרשומים, שיעורי התמיכה באיזורים השונים, התפלגויות הבוחרים וסכום התרומות. הגרפים מבוססים על הנתונים שנאספים באמצעות האפליקציה של פעילי השטח, מדפי הנחיתה, הסקרים ועוד.
כספקית פתרונות מקצה לקצה עבור כל מי שמנהל כל סוג של קמפיין בחירות, קבוצת YayaSoft מספקת ב-LogiVote CRM כלי לניהול מערך העובדים. כלי זה כולל מנגנון לאיסוף פרטי חשבונות בנק ופרטים אישיים נדרשים אחרים, מאפשר חתימה דיגיטלית על חוזי העסקה, קביעת נוהלי משמרות, בקרה על איוש המשמרות והפצת סידורי העבודה.
ביום הבחירות, המטרה העיקרית היא להפוך את כוח התמיכה לכמות מצביעים בפועל. זאת, על-ידי הבאת תומכים לקלפי. כדי להשיג מטרה זו, יש לרכז ולהשתמש בכל המשאבים בתפוקה של 100% באמצעות מערכת שתדווח, תפקח ותנהל ביעילות את פעילות השטח בנוסף לכל הפעילות במטה של המפלגה או המועמד.
זה בדיוק מה שכלי ה-CRM של LogiVote נועד לעשות. הוא מאפשר מיקוד לכל האירועים הדורשים התייחסות דחופה, תוך שימוש בשלושה כלים: אפליקציית הפעיל בקלפי, אפליקציית הממריץ ולוח הדשבורד.
לאורך יום הבחירות, כל הפעילויות בחדר המבצעים של הארגון, המפלגה או המועמד העצמאי מתבצעות באמצעות מערכת אחת, כאשר הנתונים מועברים באופן מקוון מהשטח למטה ולהיפך: משקיפים, הממוקמים בקלפיות, מדווחים פרטים אודות בעלי-זכות-בחירה שמימשו את זכותם להצביע ומעבירים מידע זה, יחד עם הודעות על בעיות שונות בקלפיות, כאשר ישנן כאלה. כל הנתונים מוזרמים למערכת LogiVote ומוצגים בצורה של דוחות וגרפים המראים את שיעור ההצבעה בקרב תומכים-מזוהים-מראש אל מול שיעור ההשתתפות הכללי בבחירות. הבעיות המדווחות מוצגות לפי תיעדוף מוגדר מראש ומאפשרות לאנשי המטה לפתור במהירות את הנושאים הדחופים ביותר.
פעילים בקמפיין המוגדרים כ"ממריצים", כמו גם אנשי המוקד הטלפוני, מתעדכנים באופן קבוע דרך האפליקציה שהם משתמשים בה, באלה שטרם יצאו להצביע. אז, הם מתרכזים בהנעתם לקלפי, על ידי שליחה של הודעות מדויקות אליהם בלבד. כך, התוצאה היא למעשה הבאה אקטיבית של מצביעים לקלפיות, שמשמעותה, עבור לקוחות LogiVote, היא מיקסום השימוש במשאבים ובסופו של דבר, זכייה.
בכל מקום בו למפלגות יש זכות להציב משקיפים בתוך הקלפיות, אפליקציית הנציגים בקלפיות של LogiVote מספקת את היכולת לשלוח למטה הראשי של המפלגה סוגים שונים של פרטים על אירועים המתרחשים בקלפיות במהלך יום הבחירות.
פרטים אלה מספקים לכל מועמד או מפלגה תמונה עדכנית בנוגע לנושאים אשר יתכן שלגביהם יש לדאוג להתייחסות מיוחדת.
ביום הבחירות עצמו, פעילי המפלגה יצרו קשר עם אנשים שזוהו קודם לכן כתומכים, כדי לוודא שהם אכן יגיעו להצביע. לצורך פעולה זאת, פעילים המוגדרים בקמפיין כ"ממריצים" יקבלו גישה, באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, לחלק ספציפי במערכת בו הנתונים מתעדכנים כל העת דרך דיווחים מהקלפיות השונות בהן נמצאים נציגים של המפלגה (בין אם חברי ועדת הקלפי או משקיפים).
בסוף יום הבחירות, בכל קלפי בה המפלגה יכולה להציב חברי ועדה או משקיפים, הם יוכלו לשלוח למטה המפלגה, באמצעות האפליקציה, את תוצאות ספירת הקולות. השימוש באפליקציית המשקיפים מאפשר לאנשי המפלגה לראות את נתוני ההצבעה בפועל מיד לאחר סיום הספירה בכל אחת מאותן קלפיות בהן יש להם נציגות. כל שעל הפעיל בקלפי לעשות הוא להקליד את תוצאות ההצבעות בצורה פשוטה באפליקציה.
המערכת מאפשרת הפעלה קלה של יבוא נתונים ממערכת חיצונית ושילובם במאגר שכבר קיים ב-CRM מבית LogiVote. ניתן להגדיר ב-LogiVote CRM שדות חדשים, כך שיתאימו לכל סוג של שדה במסד הנתונים החיצוני ובאופן זה, יכילו באופן מדויק את המידע המתקבל מן המערכות החיצוניות.
יבוא הנתונים מתבצע באמצעות קובצי XLS או CSV ומאפשר מבנה שדות ללא סדר קבוע מראש. לאחר מיפוי השדות בקובץ שהועלה למערכת מול השדות הקיימים במערכת, LogiVote CRM תבצע בדיקות תקינות ואם אותרו בעיות, תפיק דוחות מדויקים על הבעיות שנמצאו בקובץ שהועלה ושדורשות התייחסות.
ממשקי ה-API של LogiVote CRM מאפשרים אינטגרציה רציפה מלאה בין ה-CRM למערכות חיצוניות. הממשק כולל קישור למערכות דיוור, רשתות חברתיות, מערכות BI ומערכות פנימיות של לקוחות.
ה-API תומך גם בהוספה ועדכון של פרטי המצביעים, הוספת פעילויות ועוד. השימוש ב-API מאפשר זרימת נתונים דו כיוונית וכן ניתוח נרחב של הנתונים שנאספו ממקורות אחרים המשמשים את המועמד, המפלגה או הארגון הלא-פוליטי העובד במערכת.
כל המשתמשים פועלים תחת פרופיל הרשאה שמוגדר להעניק הרשאות ספציפיות לכל פעולה הנדרשת בהתאם למשימות שלהם. כל פעולה מנוטרת כדי להגן על נתוני הארגון, וחושפת רק נתונים המסייעים למשתמשים לבצע את משימתם. הגישה לנתוני אוכלוסייה שהוגדרו מראש מוגבלת, כך שפעילים מקומיים יוכלו להציג ולנהל רק את המידע הרלוונטי לאוכלוסייתם ושקשור למשימותיהם.